Back To Top
У изради смерница коришћено је Стручно упутство за спровођење завршног испита - Прилог 11 Смернице за планирање, организовање и спровођење завршног испита на крају обавезног образовања за ученике којима је потребна додатна образовна подршка
У складу са чл. 3. и 7. Закона о основама система образовања и васпитања ("Службени гласник РС", бр. 88/17 и 27/18 - др. закон), а у циљу постизања пуне равноправности у образовању, школа која организује и спроводи пријемни испит је у обавези да ученику којем је услед сметњи у развоју и инвалидитета потребан додатна образовна подршка прилагоди пријемни испит.
Приликом пријављивања у школу у којој ће полагати пријемни испит, ученик коме је потребна додатна образовна подршка, његов родитељ, односно други законски заступник је дужан да обавести школу да су ученику потребна прилагођавања, као и која врста подршке му је потребна током полагања пријемног испита.
Школска комисија школе која организује пријемни испит требало би да се писаним путем обрати основној школи коју ученик похађа и да од Стручног тима за инклузивно образовање тражи допис у којем се описује какви услови рада су потребни ученику током полагања пријемног испита, као и да наведу сва друга потребна прилагођавања (на основу начина на који су прилагођавали оцењивање, плана прилагођавања завршног испита, изворе доказа да су прилагођавања потребна- нпр. мишљење ИРК-а, медицинску документацију, план прилагођавања, ИОП и сл). После добијања информације од СТИО основне школе, школска комисија обавештава окружну уписну комисију да има кандидата за кога је потребно прилагодити пријемни испит, као и о потребним прилагођавањима.
Уколико је потребно прилагођавање теста, окружна комисија обавештава Завод за вредновање квалитета образовања и васпитања ради припремања потребног броја тестова у другом формату (Брајево писмо, увећани фонт, електронски формат и сл.). У процесу обезбеђивања услова за спровођење прилагођеног пријемног испита, школа по потреби сарађује са окружном и Републичком комисијом.
Резултати задатака на општинском такмичењу из физике:
Ове године Европска недеља програмирања ,,Code week 2017” је трајала у периоду 07. до 22. октобра 2017. године.
Oдељење III6 je учествовало са више догађаја које је организовала учитељица Ивана Павковић.
Кроз низ различитих активности ученици су развијали основе алгоритамског начина размишљања.
Активности које су реализоване:
Ученицима је предочена и могућност коришћења бесплатних курсева програмирања кроз игрице на линку https://www.bee-bot.us/emu/beebot.html?school_mat